június 24, 2015

Ökoszatyor - Emma (Market Bag - Emma)

A Református Zenei Fesztiválra vittem magammal szatyrokat is, amiknek az elejére keresztszemes hímzések kerültek.
Egy sorozat elemeként leltem rá a Pinteresten (ITT) a kislányos mintára, nevezzük őt Emmának (szívem csücske Austen miatt). Nagyon elegáns és különleges minta, engem egészen elvarázsolt. Kicsit sokáig tartott a hímzés, de igazán élveztem, ahogy készült. Többféle színben is kihímeztem, bár személyes kedvencem a narancsos-barnás árnyalatú...


When I went to the Calvinist Music Festival, I took embroided shopping bags too.
I found this pattern on the Pinterest (HERE), as one piece of a series. I call her Emma (because I like Austen so much). The pattern is elegant and unique, indeed, absolutely enchanted me. To embroider it, lasted a bit long, but I really enjoyed that time. I stitched the pattern in various colours, although, my personal favorite is definitly the orange-brown version ...

A szatyrokat natúr színű, erős vászonanyagból varrtam. A hímzés a szatyor meghatározó eleme, de igyekeztem a füleket is picit feldobni különböző szalagokkal, persze figyeltem rá, hogy ne nyomja el a hímzést, inkább finoman egészítse ki. Szép sorban meg is mutatom majd, amik már elkészültek. (És persze azóta is hímzek szorgalmasan.)
A szatyor nagyon erős, remekül vizsgázott nálam a napi bevásárlásoknál az utóbbi pár hétben.

I sewed the bags from natural-coloured, strong canvas. The embroidery is the key element of the bag, but I tried to make the strap a bit special with ribbons (that would only complete the design, while let the embroidery to catch one's sight first). I will show the shopping bags, on by one (and the row will be longer)...
The bag is very strong, I tested it, during my everyday shopping in the last couple of weeks.

Néhány részletet is beteszek ide:
* a fülek felvarrásánál ügyeltem arra, hogy elég erős legyen, több helyen pluszban megerősítettem;
* a füleket ragasztós közbéléssel erősítettem meg és megpróbáltam a fület úgy varrni, hogy ne legyen túl vastag és ne vágja a vállat;
* a hímzést cikcakk öltéssel varrtam fel, a széleket kirojtoztam;

I insert here a few details:
* while I sewed the strap, I took special care to be strong enough;
* I also listened that it should be comfortable (the strap should not be thick, but rather bit wide, so it won't press the shoulder;
* I used zigzag stitch to sew the embroidery on, so its edge as pretty as safe;


2 megjegyzés:

  1. Olyan tökéletes precizitással varrtad meg ezeket a táskákat, hogy én csak nézek! Valóban gyönyörűek lettek!!!
    Én már csak tudom :o)))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szuper! Tényleg bájos kislány Emma! :)

    VálaszTörlés