június 07, 2014

Sulis rajzverseny eredményhirdetése (Announcement of Drawing Competition's Results in my School)

A sulimban hétfőn döntött a zsűri (néhány tanárunk) a rajzversenyünkre beérkezett rajzokról. Ebben a félévben is rengeteg rajz érkezett és bizony nehéz volt választani, különösen, hogy a tanáraink kedves szösszeneteket meséltek egy-egy gyerekről. Idén szinte csak lányok küldtek képeket.
Hosszas tanakodás után azért kialakult, mely képek fogták meg őket valamiért. Bevallom, nekem is volt kedvencem - igaz, nem nagyon akartam befolyásolni a zsűrit.
Persze mindig ugyanaz történik a végén: sosincs elég számú díj és valahogy a díjazottak sora is felduzzad. Még jó, hogy voltak nálam hímzett könyvjelzők... :)
Idén is volt két különdíjas: egy kisfiú, aki hihetetlen részletgazdagon rajzolta le kedvenc vonatát, amivel izgalmas dolog utazni és egy kislány, aki pedig több rajzot is küldött nekünk.
Mindenki kap egy aranyos oklevelet is emlékül, amit szintén én terveztem, kifejezetten erre az alkalomra.

We had a special day on Monday, since our drawing competition finally arrived to its end. The jury (a few of our teachers) came to a decision. Plenty of drawings arrived in this semester, as well. It was pretty difficult to choose, mostly because our teachers told nice stories about the children. This year, girls was so active, we hadly found any picture that was created by a boy.
After a long discussion, it was clear which pictures enchanted them somehow. I confess that I had a favourite too, but I did not want to influence them really.
Of course, always the same thing happens at the end: the amount of the awards is never enough. Mysteriously, the number of the winners are higher than it was proposed. What a fortune that I had some embroidered bookmarks with me... :)
This year, we also had special prizes: for a boy, who drew his favorite train (that he loves to travel with) and it was incredibly detailed; and a girl, who sent us more drawings.
All participants receive a cute certificate, as well, that I designed especially for the memory of this competition.

Elárulok egy titkot: a sulink logóját én terveztem (kb. 4 és fél évvel ezelőtt, amikor bekerültem az iskolába). Roppant büszke vagyok rá, mert sikerült mindent belebűvölnöm, amit szerettem volna! Azt hiszem, fogok majd erről is írni egy bejegyzést...

I reveal a secret: I designed the logo of my schoool (approx. 4 and a half years ago, when I started to work here). I'm very proud of this, because I was able to compress the main feature of this special school. I think I will write a post about it...

És most lássuk a képeket...
And now, let me see the pictures...

Az iskolám honlapja ITT található meg.
My school's home page is HERE.
(Available in Hungarian only.)
1)
Bejegyzés a nyuszis párnáról ITT.
Post about the bunny pillow is HERE.

2)
Bejegyzés a madaras szütyőről/zsákról ITT.
Post about the birdy bag is HERE.

3a)
Bejegyzés a horgolt taturól ITT.
Post about similar crocheted armadillo is HERE.

3b)
Bejegyzés a horgolt bárányról ITT.
Post about the crocheted lamb is HERE.

4)
Bejegyzés a keresztszemes madaras könyvjelzőről ITT és ITT.
Post about the cross stitch birdy bookmarks are HERE and HERE.


3 megjegyzés:

  1. Megnéztem az iskolád honlapját, és elsírtam magam... a kolléganőm kisfia tavaly szeptembertől kemoterápiás kezelés alatt állt májusig... amikor bejött, és mesélt, az egyik pozitívum, amit mindig elmondott, hogy a tanulásban nem maradtak magukra, a kórházban van segítség, szakképzett pedagógus segíti, bátorítja Attilát... lehet, éppen Te voltál ott... de ha nem, akkor is hála és köszönet mindannyiótoknak!!! Eddig is szerettem a blogod, most külön ajándékot is kaptam Tőled!
    Ügyesek a gyerekek, csodaügyesek még betegen is... Te pedig tündér vagy, hogy ennyi mindent készítettél nekik! Isten áldjon meg érte gazdagon!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek a gyerekmunkák és az ajándékok is. Megnéztem az iskola honlapját is, nagyon jól néz ki a logó. Fantasztikus vagy mindenféle tekintetben! Valóban egy igazi tündér! :))

    VálaszTörlés