június 11, 2014

Madárkás hímzés (Embroidery with birdies)

Ezt a mintát az interneten találtam (pinterest-en), s bár próbáltam megkeresni, de igyekezetem hasztalannak bizonyult. Ha esetleg valamelyikőtök tudná, hol lelhető fel, légyszi, írja meg, akkor utólag beillesztem majd!
Egy naptár része volt és a februárhoz csatolták, de nekem ez kifejezetten a májust idézi, vagyis az anyák napját. Persze az is lehet, hogy a farktollak miatt tűnik nekem lányosnak a minta.
Azt hiszem, hogy egy bevásárlószatyort fogok varrni ezzel a kedves hímzéssel.
OFF Utólagos bejegyzés: megtaláltam ITT. ON

I found this chart on the internet (by pinterest). However I tried to find the downloaded pattern's place in order to insert the link for you, but unfortunately I just couldn't. If you have a link, please write me and I will add to this post later.
This pattern was a cell of a calendar and pertained to February. Well, according to me, this pattern should belong to May, since it reminds me much more of the Mom's Day. Maybe, it is because the birds seem to me quite girlish, looking to their tail feathers.
I think, I will sew a market bag with this nice pattern. 
OFF I was so lucky to find the pattern right here: HERE. ON

Megmutatom, mit hímeztem és azt is, hogyan változtattam a madaras részeken:
I show, what I embroidered and also how I changed the birdy parts:

7 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ez a kis hímzés!!!! Tetszik, hogy ennyire hangsúlyos a kontúr!

    VálaszTörlés
  2. Oh, nekem nagyon tetszenek ezek a kismadarak!!! Olyan kedves minta! ♥♥♥

    VálaszTörlés
  3. Nagyon aranyos minta. Biztos jól mutat majd a kész táskán! :))

    VálaszTörlés
  4. Kedves kis minta! Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  5. Very great post. I simply stumbled upon your blog and wished to mention that I've really enjoyed surfing around your blog posts.
    In any case I'll be subscribing to your rss feed and I
    hope you write once more soon!

    Feel free to visit my blog post: ครีมหน้าขาว

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépen köszönöm a kedves hozzászólásokat! I would like to thank all the nice comments!
    Szeretettel / hugs: Maminti

    VálaszTörlés