január 22, 2014

Horgolt minibaglyok (Crocheted Small Owls)

Eléggé rossz kedvem van mostanában, de igyekszem tenni ellene, mármint kiráncigálni magam a szomorúságból. Többek közt igyekszem például horgolással lekötni a figyelmem, úgyhogy kifejezetten olyan mintát kerestem, ami felvidítana. Így aztán mini baglyokat horgoltam, kulcstartóknak, vidám színekkel...
Az alapmintát ITT találtam (angol nyelvű PDF-file).

Lately I'm in a quite bad mood, but I do want to stop it. So, I make effort to keep myself busy with crafty things,  like to crochet. I searched pattern that would cheer me up - and I found these cute little owls (I made keyrings). I selected nice, smiling colours.
I find the base pattern HERE (can be download in PDF-format).

 


4 megjegyzés:

  1. Cuki pofa mind, de nálam a sárga a nyerő (ismét). :)) Remélem elmúlt a rossz hangulatod!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon édesek a baglyocskáid! Ugyanolyan indíttatásból, mint Te, én is letöltöttem a mintát. Bonyolult? Rám is rámférne valami kis jókedv!...Na hajrá a jókedvért! :)

    VálaszTörlés
  3. De édesek!
    Nem tudom, mi a szomorúság oka, de kívánok Neked felvidító történéseket, napsugarat kívül, belül! :)

    VálaszTörlés