január 07, 2014

Horgolt kutyus (Crocheted Puppy)

Régebben olvastam a kreatívos blogokban az ún. "UFO-jelenség*"-ről és azt írták erről többen is, hogy elég nyomasztó és hát, törekedni kell, hogy a mennyiségét csökkentsük...
I used to read about the so-called UFO*-thing and many bloggerinas wrote in her creative blog that this causes uncomfortable feeling, so we should try to minimize the amount of these ufos.

* UFO: UnFinished Object (félbehagyott munka)


Örömmel jelentem hát, hogy befejeztem egy ilyen ufo-t, azaz jelen esetben egy cuki kutyust. Annyira édes lett, hogy azt hiszem, ez egy gyerekkórházba vándorol majd, hogy felvidítson valakit...
I'm glad to tell that I'm over of such an ufo, I mean: I just finished a cute puppy. It became so sweet, thus I think, I should send it also into a children hospital to cheer up someone...

A minta innen való: HORGOLT KUTYUS
The pattern is from here: CROCHETED PUPPY

Megmutatom Lilim segítségével (I show with the help of my daughter Lili):
a bilétán ez olvasható:
"Made with love", azaz szeretettel készült

you can read the next text on the charm:
"Made with love"

A mintán kicsit változtattam az alapján, ahogy a leíráshoz csatolt képekből látszik. A farokrészt egészítettem ki, mert túl rövidnek tűnt a fülekhez képest (azt hiszem, talán csak véletlenül lemaradt a leírásból pár sor)...
I changed the pattern a little bit, according to the images, enclosed to the description. The tail piece was varied, since it seemed to me too short, comparing it with the ears (I suppose that Gina, who created this puppy, just forgot a few rounds) ...

ÚJ FAROK A KUTYA LEÍRÁSÁHOZ (NEW TAIL FOR THE DOG PATTERN)
Sor1:
Rnd1: 
O 6 RP-vel magic circle with 6 SC   (6)
Sor2:
Rnd2:
XXXXXX SC around (6)
Sor3:
Rnd3:
VXXVXX (incSC, SC*2) *2 (8)
Sor4:
Rnd4:
VXXXVXXX (incSC, SC*3) *2 (10)
Sor5:
Rnd5:
XXXXXXXXXX SC around (10)
Sor6:
Rnd6:
VXXXXVXXXX (incSC, SC*4) *2 (12)
Sor 7-10:
Rnds 7-10:  
XXXXXXXXXXXX   SC around (12)  

5 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon aranyos kutyus!
    Beajánlottam a blogod egy kolléganőmnél, aki most éppen az állatkák horgolásába szerelmesedett bele... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Remélem, hasznosnak találja majd a bejegyzéseket!
      Annyira jó érzés horgolni! Tegnap este virágos gémkapcsokat kezdtem el készíteni...

      Törlés
  2. Nagyon szeretnivaló kutyus. És hogy nekem hány ufóm van!!! Van olyan kézimunka, amit kb 24 éve kezdtem el. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hűű, hát nekem is van pár félbehagyott - az is igaz viszont, hogy esetenként direkt csinálok meg valamit csak félig, hogy ha hirtelen kellene valami, akkor lehessen miből választani és viszonylag gyorsan elkészüljön (pl.ilyenek a párnához való minták, amik füzetborítónak is jók...)

      Törlés
  3. Aranyos a kutyus.:)
    UFOcolic vagyok.:)))
    Boldog uj evet.

    VálaszTörlés