november 20, 2013

Első kézműves vásárom - Kőbányai adventi vásár (My first craft fair)

http://www.korosi.org/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=60&Itemid=119
A szeptember mosolygós és szomorú is volt a hobbim szempontjából. Az iskolák átszervezése miatt csak januártól lesz ismét szakköröm (remélem, így lesz), így arra gondoltam, megteszem életem következő nap lépését és elkezdtem kézműves vásárok hirdetéseit keresgélni. Találtam is egyet, ahol elég kedvezőnek tűnt a kétnapos helyfoglalási díj. Még sohasem voltam a vásári asztalok másik oldalán...
The September was both smiling and sad, regarding my hobby. Due to the re-organization of schools, I will have a school craft club only from January (I do hope it will be). That’s why I thought that I would take a new big step and so I started to search for ads about Christmas craft fairs. I found one, where the table fee seemed relatively advantageous. I have never been on the other side of the fair tables ...

Olyan dolgokat választottam, amikről tudom, hogy másoknak nagyon tetszettek: dióbabákat, karácsonyi hímzett csillagokat, horgolt ékszereket (nyakláncot, gyűrűket), karácsonyi lapokat, hímzett könyvjelzőket fogok vinni, plusz Mikulásra kiscsizmákat. Kísérletképpen készítettem horgolt virágos csatot, fülbevalót, kitűzőt, ezekből csak egy-két darabot. Elkezdtem amigurumi baglyokat is horgolni, de sajnos nincs elég időm ezekre, szóval csak néhányat fogok vinni, azt hiszem.

Ha van kedvetek és időtök, látogassatok meg!

További info:

Kőrösi Csoma Sándor Kőbányai Kulturális Központ
1105 Budapest, Szent László tér 7-14.
http://www.korosi.org

> ADVENTI VÁSÁR

1 megjegyzés:

  1. Remélem legalább olyan sikere lesz a portékádnak, mint nálunk! Sajnálom, hogy így alakult a helyzetetek, és csodállak, hogy ezek után is folytattad karitatív tevékenységedet. Szorítok neked! :))

    VálaszTörlés