július 23, 2013

Egy blúz új élete + horgolt nyaklánc (Re-designed blouse + Pink Crochet Necklace)

Rábukkantam egy sötétebb rózsaszín blúzra, aminek új életet adtam, plusz horgoltam egy újabb virágot, ezúttal rózsaszínűt.

A blúzról levettem a korábbi műanyag gombokat és bordós árnyalatú fagolyókat varrtam a helyükre. Mivel szerettem volna a blúz kivágását szolidabbra fogni, így összefogtam. A tanév vége felé a szakköröseimmel tanultunk makramézni és tanítottam nekik csomókat is, ami teljesen elbűvölte őket. Nagyon egyszerűek, ugyanakkor mutatósak is. A blúzomon egy nagyon egyszerű kelta csomót használtam, amit cérnával varrtam fel óvatosan a blúzra, vigyázva, hogy a csomó szépsége megmaradhasson. Egy-egy fagolyó került a csomókba és a szaténzsinórok végeit is hasonló golyók díszítik.


 
A csomó elkészítéséhez itt lehet segítséget találni:
Fusion Knots - Double Coin Knot







A horgolt nyaklánc
A virág közepére szintén teklagyöngyöt tettem, mint korábban. Kétféle rózsaszínű organza szalagot és fehér szaténzsinórt használtam, valamint csavaros kapcsot.

Az alapminta letölthető ingyenesen a RAVERLY.COM-ról pdf-formátumban INNEN.
(A leírás angol nyelvű!)
Kicsit változtattam az eredeti mintán. Én így készítettem el:

2 megjegyzés:

  1. Úgy látom, míg én "pihentem a táborban" itt felpörgött az élet. Nagyon jó lett a nyaklánc és a blúz is. :))

    VálaszTörlés