június 23, 2013

Díjat kaptam - Best Blog (Best Blog Award)

Bizony, vannak elmaradásaim egy ideje a blogomat illetően, pedig azt gondoltam Karácsonykor, hogy januártól rengeteg időm lesz...
Az egyik ilyen elmaradásom, hogy nagy megtiszteltetés ért engem: Sucikától csodás díjat kaptam.

Nagyon szépen köszönöm még egyszer!





Szabályok:
1. Megemlítjük, hogy kitől kaptuk a díjat.
2. Felsorolunk 4 bloggert, akinél 200-nál kevesebb a feliratkozott rendszeres olvasók száma.
3. Egy-egy kommentet hagyunk a kiválasztott 4 blogon a díjazásról.

A maximum 200 olvasó korlátozása miatt nem volt könnyű feladat, de így tényleg lehetőség van olyan kreatív blogolókat ajánlani, akikre pedig érdemes lenne odafigyelni:
1) Timi: aki rendszeres olvasóm, sőt sokkal több is annál és jó szívvel ajánlom nektek a blogját - hálás szívvel és köszönettel küldöm neki mindazokért a kedvességekért és figyelmességekért, amikben részem volt tőle!
2) A Csak ülök, de nem csak kötök blog szerkesztőjének, aki bájos blogot vezet, szeretettel adnék hát neki egy kis napfényt...
3) Bizonyára fontos volt a regisztrált olvasók bekorlátozása, ezért örömmel és szeretettel küldeném a díjat Emesének, vagyis Mikmesének, őszintén remélve, hogy ilyenformán többen fogják olvasni, nézegetni a blogját...
4) Nemrég elkezdtem újra horgolni :), ezért szívemnek igen kedves a Horgolj és köss velünk blog. Ezzel a díjjal is szeretném megköszönni azt a sok munkát, amit a blog vezetésébe fektettek és persze a rengeteg hasznos tanácsot, ötletet!

3 megjegyzés:

  1. Írtam neked emailt.A frissítések nem lesznek így láthatóak,de erről van nálam megoldás előzőkben.

    VálaszTörlés
  2. Szia Maminti! Most bukkantam rá a blogodra! Gratulálok a díjhoz és a szép, érdekes és sokoldalú bloghoz.

    VálaszTörlés
  3. Én is sok szeretettel gratulálok a díjhoz és nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám! :o)))

    VálaszTörlés