április 20, 2012

Hímzett könyvjelzők készen (2/2)




A legújabb könyvjelzők:

1) kutyusos, pillangóval



2) békás, virággal


3) hasaló angyalka



+ vettem vasalható fóliát, amire az előre beszerkesztett (és tükörszimmetrikus!) képet tintasugaras nyomtatóval kinyomtattam, aztán felvasaltam a fóliát a megadott útmutató alapján.
Személyes, szubjektív megjegyzés: a tasakban található 4 ív közül a legelső, amit pár hete nyomtattam, elég jó lett (nem tudtam mindegyik képet felhasználni, mert a nyomtató görgői közt valahogy elmaszatolódott, de azért a többség jó lett), amiket meg nemrég nyomtattam, azok közül az egyiket megette a nyomtató és csak, miután még vagy 6-8 lapot ráeresztettem, akkor tisztult ki, egy másikon rémes lett a nyomtatás és csak pár kép lett használható, a legutolsó lap meg tökéletes lett. Nem is tudom, mit mondjak ezek után...
Érdeklődtem egy nyomdában, hogy mibe kerülne egy A4-es ív fólia nyomtatása. Kb. 4x annyi, mint az üzletben megvehető fólia ára.

Ilyen lett a felvasalt jelzésem:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése