március 05, 2012

Hímzett könyvjelzők

Mostanában rengeteget hímeztem esténként. Főleg könyvjelzőket készítek, amiket majd ajándékba szeretnék adni...

A következő mintákból hímeztem:

1) Méhecskés/darazsas (?) minta könyvjelzőhöz


2) Piros virágos minta könyvjelzőhöz


3) Kék virágos futó minta könyvjelzőhöz

Ebből a mintából többféle variációt is készítettem és azt tervezem, hogy különböző színeket fogok használni a virágokhoz és a levelek irányát is váltogatom majd.
Anna lányomnak a kék szín az aktuális kedvence, ő választotta ki nekem a színeket ezekhez a könyvjelzőkhöz.

4) Szívecskés minta könyvjelzőhöz


5) Rózsaszín virágos minta könyvjelzőhöz

Ez egy nagyon érdekes minta, mert kék színnel hímezve inkább hópihére emlékeztet. :)
Próbáltam itt is játszani a színekkel: egészen más hatású a virág, ha a kifelé sötétebb árnyalatú, mint fordítva, ugye?

6) Angyalkás minta könyvjelzőhöz

Ezt a mintát egy szuper blogban találtam: http://bauzinhodegraficosdavana.blogspot.com/
Konkrétan EZ A MINTA itt található!
Igaz, Vana blogja portugál nyelvű (azért gondolom, mert brazil), mégis feltétlen nézzétek meg, mert rengeteg aranyos mintára lelhettek ebben a blogban! Nagyon jó szívvel ajánlom, érdemes böngészni a minták között!! Nagyon köszönöm, hogy ilyen komoly munkát fektet a blogjába!
(A keresztszemes hímzésen kívül egy csomó leírás van horgolt mindenfélékhez is...)

7) Békás minta könyvjelzőhöz

Ezt a mintát is Vana blogjában találtam.
MINTA ITT!

8) Csikóhalas minták könyvjelzőhöz

Ezt a mintát is Vana blogjában találtam.
MINTA ITT!

2 megjegyzés: