szeptember 09, 2011

1. blogszülinap - sorsolás

Szombaton délután a két csemetémmel végignéztük a kérdőívekre beküldött válaszokat és a bejegyzéseket, valamint figyelembe vettük azokat, akik kitöltötték nekem a kérdőívet, de nem tudtak valamilyen technikai ok miatt bejegyzést hagyni nálam.

Összesen 31 nevet írtak a csemetéim felváltva egy-egy papírlapra, amiket egyenként összehajtogattunk és bedobtunk az egyik legkedvencebb bögrémbe.

Aztán a kisebbik lányom, Annapanni kihúzott egy nevet:


A nyertes: Timi, a blogja címe pedig a Kalandjaim a tűvel...

Timi is azok egyike volt, akik technikai okok miatt nem tudtak bejegyzést hagyni nálam. Mivel e-mail-ben leveleztünk, ezért (személyiség-védelmi okokból) először megkérdeztem tőle, hogy a PrintScreen funkcióval bemásolhatom-e a levelét. Ezt most tehát az engedélyével teszem meg:


Sok hasznos dolgot megtudtam a kérdőívekből, pl.:
  • hogy nem volt elég jól olvasható, ezért lecseréltem a betűtípust;
  • hogy többen örülnének, ha kapnának információt a felhasznált anyagok lelőhelyeiről, ezért a legutóbbi bejegyzésemben már csatoltam (bár az ingyenreklám miatt azért vannak kétségeim);
  • hogy többen szívesen értesülnének az új bejegyzésekről, ezért beállítottam egy opciót az oldalsávban, hogy lehessen hírlevelet olvasni tőlem (krumplis Netuddki jóvoltából, aki volt kedves és megírta nekem, hogyan kell beállítanom, köszönöm szépen neki!!)
  • hogy tetszik a blog tartalma és tagolása nektek;
  • hogy szeretnétek még több részletes leírást kapni az elkészült munkákról, különösen a hímzésekről/öltésekről;
Nagyon köszönöm a jó tanácsokat, igyekszem majd figyelembe venni azokat!
Mindenkinek nagyon köszönöm, aki jelentkezett a játékomra.
+
Még mindig van 1 vagy 2 helyem a Pay it forward játékra, akit érdekel!

3 megjegyzés: