július 03, 2011

Éjszakai simogató napsugár + Napsugár díj

Annapannim osztálykiránduláson volt a héten és csütörtökön műsort adtak abban a pici faluban, ahova mentek. A szülőket is jó szívvel hívogatták a tanító nénik az alkalomra. Szerencsém volt, mert az egyik osztálytárs szülei kocsival elvittek engem is arra az estére. Hát, meg kell mondjam, nagyon büszke anyuka voltam ott. Mindegyik gyerkőc még a szokásosnál is jobban kitett magáért. Annyira jó volt ott lenni velük, hallgatni, ahogy énekelnek és nézni a táncaikat!! Amikor hazafelé tartottunk már, csatlakozott hozzánk plusz egy mama, így már négyen gurultunk Budapest felé. Mivel ő egy új fiúnak a mamája és én koordinálom az osztály levelezőlistáját, gondoltam, adok neki egy névjegyet. Egy tündérzugos névjegyet kapott. Ahogy rápillantott, az volt az első reakciója, hogy már hallott rólam a kisebbik fia ovijában.
Azt hiszem, kissé érzékenyebb vagyok az átlagnál és az estétől amúgy is fel voltam dobódva, ettől a hírtől meg már majd' kiugrott a szívem! Ezen a blogon annyi szeretetet kapok (a bejegyzésekhez illesztve és e-mail-ben is) , aminek őszintén örülök - de hallani, hogy emlegetnek engem, az mégis kicsit más. Szeretném ezúton is megköszönni rendszeres olvasóimnak, hogy megtisztelnek a figyelmükkel!!
Nagyon-nagyon köszönöm!!!!

... és van még egy szívmelengető hírem: örömmel írom meg, hogy szinte egyidőben Erdős Évától és Katitól is kaptam egy díjat!



Ehhez a díjhoz is tartoznak szabályok:
1. Köszönd meg annak, akitől kaptad.
2. Írj egy postot.
3. Küldd tovább 12 blognak, ha annyit érdemesnek tartasz. (hamarosan...)
4. Értesítsd a kiválasztott blogokat. (hamarosan...)

Nagyon szépen köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése