július 31, 2011

Esküvő több lépésben (5): organza tasakok + lelőhelyek

Ez a bejegyzés megmutatja, hogyan csomagoltuk be az apró kis ajándékokat, plusz azt is leírom, hol találtam mindenfélét a nászajándékhoz.

1) Organza tasakok az apró dolgok becsomagolásához

Sokat töprengtünk, mibe csomagoljuk egyenként az apró tárgyakat és a kísérőcímkéket. A zacskós csomagolás nem sikerült túl jól, mert a közelben nem találtam sehol kicsi celofán tasakokat, itthon meg csak ívben volt celofánom. A szélét próbáltuk meg leragasztani, hogy legyen esély látni is valamit abból a tárgyból, amit épp beletettünk. Aztán véletlenül és hirtelen jött az ötlet, hogy egy szélesebb organzaszalagból készített tasak is elég jól átlátszik és szép is. Már csak le kellett zárni valahogy, amit persze könnyű kinyitni.



Hozzávalók:
* organzából varrt kis tasak (egyszerű visszahajtott tasak, oldalain futó varrással)
* gomb
* fehér hímzőfonal és tű a gomb felvarrásához


Elkészítés:
Az organza tasakokba beletettük az adott tárgyat és a hozzá tartozó kísérőcímkét, majd a hátoldal felé hajtottuk a lezáró darabot és az egyik oldalnál fehér hímzőfonallal és gombbal levarrtuk ezt a záródarabot, hogy ne essen ki a benne lévő tárgy. A gombot csak egy szál tartja, a fonalvégeket a hátoldalon csomó fogja össze.



2) Lelőhelyek (Budapest)

1) Röltex: Budapesten már minden üzletben jártam, de a kedvenc üzletem továbbra is a XIII. ker. Hollán Ernő utca Jászai Mari tér felé eső végében van. Az eladó ismeri a termékeket, borzasztóan aranyos és nagyon segítőkész! Pici üzlet, de nagyon sokféle áru van ott. Igazi kincsesbánya.

2) Hobbiművész: én a Bartók Béla úton lévő üzletbe mentem, ami a Móricz Zsigmond körtérnél van.
Itt vettem a fadobozt, a kisebb papírmasé dobozokat, a virágos szegélyt, a faszívecskéket és a mintás pauszpapírokat, ragasztót, ecsetet. Jól felszerelt üzlet, számomra a faáru volt a legérdekesebb. Az eladók is kedvesek voltak, de nem mennek oda senkihez segíteni, csak ha valaki kifejezetten kérdez valamit, akkor kommunikálnak.

3) Fazekasház (kézműves bolt): az Arany János utcai metrómegállónál, a Bajcsy-Zsilinszky út 19/a szám alatt található. Ritkán megyek oda, de akkor egészen feltöltekezem. Csodaszép mázas fazekas termékek vannak ott. Lehet kapni apróbb tárgyakat is, én egy kis csigabigát szerettem volna, de már elfogyott. Viszont Annapanni (a kisebbik lányom) rögtön kiszúrta az ujjbábokat. Irtó aranyosak! Ezen kívül itt vettük a nyakláncokat is, Anna hirtelen ötletétől vezérelve. És persze magának is kipislogott egy édes denevéres nyakláncot...


(... folyt. köv. ...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése