június 17, 2011

Magyar keresztszemes motívumok

Manka blogjában találtam egy bejegyzést (ITT), melyben egy olyan honlapra hívta fel a figyelmet, ahol eredeti, gyűjtött keresztszemes minták gyűjteményére lehet bukkanni, én is jó szívvel ajánlom:
http://qtp.hu/xszemes/gyergyoi_keresztszemes_mintak.php

Ezúton is nagyon szépen köszönöm neki a javaslatot!!


Én egy keskeny falvédőt szeretnék varrni a mintákkal, amihez már megvettem a kovácsoltvas akasztórészt is. Olyan mintákat választottam, amelyek valamiért megtetszettek és persze az adott szélességbe bele is férnek.
Bár több falvédő megvarrását is tervezem, de egyelőre kettőnek a hímzéseivel készültem el.

Megmutatom, milyenek lettek...
... az első kihímezve:


... és a sablonjai:


... a második kihímezve:


... és a sablonjai:



Hamarosan megvarrom a falvédőt is...

1 megjegyzés:

  1. Szép motívumokat választottál :)))
    További jó csemegézést az oldalon és jó hímzést
    kívánok Neked :))

    VálaszTörlés