december 13, 2010

Karácsonyi meglepetés párna - fészeklak

Ez a párna is egy lánynak készült most Karácsonyra. Szintén alvós párnának készült, mint a hintós.

Ilyen lett készen:


A párnát ez alkalommal is napszövetre hímeztem. Jó sok zöldet tettem bele, mert ezt megnyugtatónak érzem. A fészek girlandos ágakból áll, levélkék díszítik. Egy kis fióka van a fészekben, aki még elég kicsi, de biztosan gyorsan megnő majd...

Nem tudom, mik a kislány kedvenc színei, ezért az én kedvenc narancsos színeim tükröződnek vissza a párnáról. Színátmenetes fonalakat használtam, a fészek a jobb felső csücsök felé sötétebb, erősebb zöld, pont ott, ahonnan az álommanó érkezik...


A párnát tűzésekkel díszítettem. A párna szélét is körben letűztem, így külön kis szegélye lett.
  • Ha a kislány anyukája olvassa e sorokat, akkor azt kérem tőle, nézze meg, mit írtam a hintóhoz a mosásról és a töltőanyag cseréjéről! Az ott leírtakat azzal egészíteném ki, hogy mivel itt van egy plusz tűzés körben, így azt is a jobb (!) alsó saroknál kell óvatosan kibontani.
Egy részlet a varrásról:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése