október 12, 2010

Mikulás csizmák

Kicsit régen írtam a blogomba, mert két csemetém van és a szeptember az az iskolakezdésé. (És igen, tudom, hogy már október van)... :)
Egy csomó mindent csináltam, pl. kedvességből függönyt varrtam a kisebbik lányom osztályának az ablakaira és elkezdtem kiscsizmákat is készíteni, íme a részletek:


Múlt évben készítettem egy egész sorozat kiscsizmát a kisebbik lányom osztályába, persze a tanító nénik is rögtön szerettek volna, úgyhogy három darabbal több készült. Idén elvállaltam, hogy varrok nagyobb mennyiséget, amit kórházakba visznek majd ki tanítóink, tanáraink. És hát, még az én Annapannim osztályába is várják a Mikulást...


Múlt évben szerettem volna a kisebbik lányom osztályába egyedi darabokat varrni, mindenki másmilyen csizmát kapott. A kiscsizmák hátoldalát egy kiszuperált gyapjúszoknyából varrtam, ami szép piros színű volt, aztán a színoldalhoz is kerestem a rongyosdobozaimból megfelelő anyagokat és maradék csipkéket, zsákvásznat.

Idén viszonylag egyforma csizmákat szeretnék varrni.

Befotóztam egy csizmát vonalzóval még tavaly, s mivel ugyanazt a sablont használom, ezért ugyanilyen méreteket használok most is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése