július 24, 2010

Judy párnája


Ezt a párnát egy nagyon kedves barátomnak vittem.
A hímzés mintáját (pdf-formátumban, „Bluebells” névvel) innen töltheted le:
http://www.craftcreations.com/Leaf/1254/1/Craft-Creations-Magazine-Issue-1---Spring/

Igazán szeretem ezt a mintát, már többször hímeztem ilyen virágot, különböző színekkel is nagyon szép lett.

Amit Judynak vittem párnát, arra vászon anyagból készítettem szegélyt. A varrásvonalba vajszínű csipkét varrtam. Mivel a csipke mintája engedte, a szabályosan ismétlődő lyukakat kihasználva, élénk narancssárga szaténszalagot fűztem a csipke áttört mintájába. A sarkokba virágokat varrtam (applikációt), mert ez erősen rögzíti a szaténszalagokat, azok így biztosan nem csúsznak ki, egyúttal a csipke végeit is erősen fogják. Bár azt szoktam javasolni, hogy a párnáimat nyugodtan moshatók akár mosógépben is, de ezúttal inkább kézi mosást ajánlanék a szaténszalag miatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése